Digitální knihovnaUPCE
 

Posilování vztahů se zákazníky

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky jako jedním z faktorů, které jsou předpokladem pro vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. V první části bakalářské práce je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky s důrazem na potřebu řídit vztahy se zákazníky diferencovaně. Dále je pozornost věnována zdokonalování a posilování vztahů se zákazníky se zaměřením na jejich možné formy tak, aby bylo dosaženo maximální spokojenosti zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, zaměřeného na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Bylo zkoumáno, jaké formy posilování vztahů klienti lékáren využívají a jak jsou s nimi spokojeni. Výzkum byl proveden formou dotazování před jednotlivými lékárnami, následně byl zpracován a vyhodnocen.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D25130

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, spokojenost zákazníků, posilování vztahů se zákazníky, lékárny, customer satisfaction, strengthening relationships with customers, pharmacy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced