Posilování vztahů se zákazníky
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky jako jedním z faktorů, které jsou předpokladem pro vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. V první části bakalářské práce je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky s důrazem na potřebu řídit vztahy se zákazníky diferencovaně. Dále je pozornost věnována zdokonalování a posilování vztahů se zákazníky se zaměřením na jejich možné formy tak, aby bylo dosaženo maximální spokojenosti zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, zaměřeného na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Bylo zkoumáno, jaké formy posilování vztahů klienti lékáren využívají a jak jsou s nimi spokojeni. Výzkum byl proveden formou dotazování před jednotlivými lékárnami, následně byl zpracován a vyhodnocen.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D25130
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CRM, spokojenost zákazníků, posilování vztahů se zákazníky, lékárny, customer satisfaction, strengthening relationships with customers, pharmacy