Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Vališová, Alena |
cze |
dc.contributor.author |
Chavalková, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2011-08-16T19:40:20Z |
|
dc.date.available |
2011-08-16T19:40:20Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40481 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnuje charakteristice autority, druhům autority, asertivnímu výchovnému působení, vztahu kázně s autoritou. Také se zabývá autoritou školy a autoritou učitele a charakteristice středoškolského studenta. Praktickou částí je výzkum pomocí dotazníkového šetření, který porovnává názory respondentů z řad studentů a učitelů osmiletého gymnázia, jejichž odpovědi jsou znázorněny v grafech. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.format.extent |
5633313 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
autorita |
cze |
dc.subject |
styly vedení |
cze |
dc.subject |
školy |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
středoškolští studenti |
cze |
dc.subject |
authority |
eng |
dc.subject |
leadership styles |
eng |
dc.subject |
schools |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
secondary students |
eng |
dc.title |
Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením |
cze |
dc.title.alternative |
The authority of teachers to an eight-year high school - from teachers compare students with their self-esteem |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with characteristics of authority, modes of authority, assertive educational influence, related discipline with authority. It also deals with the school authority and the authority of teachers and characteristics of secondary students. The practical part of the research through a questionnaire survey, which compares the views of respondents from both students and teachers of the secondary school, the answers are illustrated in the graphs. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23898 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
13042 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|