Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vališová, Alena cze
dc.contributor.author Chavalková, Kateřina
dc.date.accessioned 2011-08-16T19:40:20Z
dc.date.available 2011-08-16T19:40:20Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40481
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnuje charakteristice autority, druhům autority, asertivnímu výchovnému působení, vztahu kázně s autoritou. Také se zabývá autoritou školy a autoritou učitele a charakteristice středoškolského studenta. Praktickou částí je výzkum pomocí dotazníkového šetření, který porovnává názory respondentů z řad studentů a učitelů osmiletého gymnázia, jejichž odpovědi jsou znázorněny v grafech. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 5633313 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject autorita cze
dc.subject styly vedení cze
dc.subject školy cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject středoškolští studenti cze
dc.subject authority eng
dc.subject leadership styles eng
dc.subject schools eng
dc.subject teachers eng
dc.subject secondary students eng
dc.title Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením cze
dc.title.alternative The authority of teachers to an eight-year high school - from teachers compare students with their self-esteem eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with characteristics of authority, modes of authority, assertive educational influence, related discipline with authority. It also deals with the school authority and the authority of teachers and characteristics of secondary students. The practical part of the research through a questionnaire survey, which compares the views of respondents from both students and teachers of the secondary school, the answers are illustrated in the graphs. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23898
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.identifier.stag 13042 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet