Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kostková, Klára |
cze |
dc.contributor.author |
Osmíková, Alena |
|
dc.date.accessioned |
2011-08-16T19:40:20Z |
|
dc.date.available |
2011-08-16T19:40:20Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40480 |
|
dc.description.abstract |
This thesis focuses on the use of different organisational forms in English language teaching. The theoretical part, which is the basis for the practical part, specifies organisational forms - frontal teaching, individual work, group work and pair work - in terms of advantages and disadvantages, roles of the teacher and learners, class management and activities appropriate for each organisational form. The practical part describes research procedure and outcomes. The main aim of the research is to determine the purposes and frequency of using different organisational forms in English language teaching. |
eng |
dc.format |
87 s. |
cze |
dc.format.extent |
1092049 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
organizační formy |
cze |
dc.subject |
frontální vyučování |
cze |
dc.subject |
individuální práce žáků |
cze |
dc.subject |
skupinové vyučování |
cze |
dc.subject |
vyučování ve dvojicích |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
organisational forms |
eng |
dc.subject |
frontal teaching |
eng |
dc.subject |
individual work |
eng |
dc.subject |
group work |
eng |
dc.subject |
pair work |
eng |
dc.subject |
teaching English language |
eng |
dc.title |
The use of different organisational forms in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Využití různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka. Teoretická část, která je podkladem pro část praktickou, blíže určuje organizační formy - frontální vyučování, individuální práci žáků, skupinové vyučování a vyučování ve dvojicích - z hlediska výhod a nevýhod, rolí učitele a žáků, řízení třídy a aktivit vhodných pro každou organizační formu. Praktická část popisuje průběh a závěry výzkumu. Hlavním cílem výzkumu je stanovit účely a četnost využívání různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka.This thesis focuses on the use of different organisational forms in English language teaching. The theoretical part, which is the basis for the practical part, specifies organisational forms - frontal teaching, individual work, group work and pair work - in terms of advantages and disadvantages, roles of the teacher and learners, class management and activities appropriate for each organisational form. The practical part describes research procedure and outcomes. The main aim of the research is to determine the purposes and frequency of using different organisational forms in English language teaching. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23766 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
11198 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|