The use of different organisational forms in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Osmíková, Alena
dc.date.accessioned 2011-08-16T19:40:20Z
dc.date.available 2011-08-16T19:40:20Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40480
dc.description.abstract This thesis focuses on the use of different organisational forms in English language teaching. The theoretical part, which is the basis for the practical part, specifies organisational forms - frontal teaching, individual work, group work and pair work - in terms of advantages and disadvantages, roles of the teacher and learners, class management and activities appropriate for each organisational form. The practical part describes research procedure and outcomes. The main aim of the research is to determine the purposes and frequency of using different organisational forms in English language teaching. eng
dc.format 87 s. cze
dc.format.extent 1092049 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject organizační formy cze
dc.subject frontální vyučování cze
dc.subject individuální práce žáků cze
dc.subject skupinové vyučování cze
dc.subject vyučování ve dvojicích cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject organisational forms eng
dc.subject frontal teaching eng
dc.subject individual work eng
dc.subject group work eng
dc.subject pair work eng
dc.subject teaching English language eng
dc.title The use of different organisational forms in ELT eng
dc.title.alternative Využití různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zaměřuje na využití různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka. Teoretická část, která je podkladem pro část praktickou, blíže určuje organizační formy - frontální vyučování, individuální práci žáků, skupinové vyučování a vyučování ve dvojicích - z hlediska výhod a nevýhod, rolí učitele a žáků, řízení třídy a aktivit vhodných pro každou organizační formu. Praktická část popisuje průběh a závěry výzkumu. Hlavním cílem výzkumu je stanovit účely a četnost využívání různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka.This thesis focuses on the use of different organisational forms in English language teaching. The theoretical part, which is the basis for the practical part, specifies organisational forms - frontal teaching, individual work, group work and pair work - in terms of advantages and disadvantages, roles of the teacher and learners, class management and activities appropriate for each organisational form. The practical part describes research procedure and outcomes. The main aim of the research is to determine the purposes and frequency of using different organisational forms in English language teaching. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23766
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 11198 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet