Integration of learners with specific learning difficulties into mainstream classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Černáková, Monika
dc.date.accessioned 2011-08-16T19:40:09Z
dc.date.available 2011-08-16T19:40:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40457
dc.description.abstract The aim of the thesis is to present the teacher as the key factor in the process of integration of learners with specific learning difficulties. The theoretical part deals with legislation concerning the education of learners with specific learning difficulties in the Czech republic, integration and specific learning difficulties as such. The chapter devoted to the teacher illustrates his position in the teaching-learning process together with the demands placed on the teacher when teaching learners with specific learning difficulties. Subsequently, the importance of cooperation between the teacher, parents and specialists is emphasized since parents and specialists complement the teacher's key role in the process of integration of learners with specific learning difficulties. The practical part aims at ascertaining what demands are placed on the teacher throughout the teaching-learning process. The data gained through observations and interviews led to the design of didactic materials consequently verified at a particular school. Analysis of the gained data offered its interpretation and subsequently the articulation of the conclusion of the thesis. eng
dc.format 90 s. cze
dc.format.extent 6050704 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject integrace cze
dc.subject specifické poruchy učení cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject role učitele cze
dc.subject integrace žáka cze
dc.subject integration eng
dc.subject specific learning difficulties eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject teacher's role in the process of integration eng
dc.title Integration of learners with specific learning difficulties into mainstream classes cze
dc.title.alternative Problematika integrace žáků se specifickými poruchami učení cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Cílem diplomové práce je představit učitele jako klíčový faktor v procesu integrace žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část vymezuje a charakterizuje pojmy týkající se legislativních podmínek pro integraci žáků se specifickými poruchami učení v České republice, integraci a specifické poruchy učení jako takové. Kapitola věnovaná samotnému učiteli se orientuje na jeho pozici ve vyučovacím procesu a na nároky, jež na něj klade výuka žáků se specifickými poruchami učení. Následně je zdůrazněna nutnost spolupráce učitele s rodiči a odborníky, kteří doplňují jeho klíčovou roli v procesu integrace. Cílem praktické části je zjistit jaké nároky jsou kladeny na učitele v průběhu vyučovacího procesu. Data získaná prostřednictvím observací a rozhorovů vedla k vytvoření didaktických materiálů, následně ověřených v praxi. Analýza získaných dat umožňuje jejich interpretaci a následné stanovení závěru práce. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23772
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 11180 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet