Specifické vývojové poruchy učení - příčiny, projevy a možná náprava

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hejnarová, Jarmila
dc.contributor.author Havelková, Martina
dc.date.accessioned 2011-07-13T07:45:10Z
dc.date.available 2011-07-13T07:45:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39821
dc.description.abstract Tato závěrečná práce přibližuje vznik a nápravu dyslexií z biologického pohledu. V první části shrnuje obecnou problematiku tématu a uvádí důvody, jenž vedli k vytvoření této práce. V druhé části uvádí specifické vývojové poruchy, kterými se následně zabývá. Třetí část obsahuje možné příčiny vzniku dyslexií a příklady. Čtvrtá popisuje fyziologické odchylky v mozku a genetické změny. Poslední dvě části se zabývají možnostmi náprav a přístupu pedagoga k dyslektickým žákům. cze
dc.format 40 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vývojové poruchy učení cze
dc.subject dyslexie cze
dc.subject dysgrafie cze
dc.subject dysortografie cze
dc.subject learning disabilities eng
dc.subject dyslexia eng
dc.subject dysgraphia eng
dc.title Specifické vývojové poruchy učení - příčiny, projevy a možná náprava cze
dc.title.alternative Learning disabilities - causes, symptoms and possible remedy eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This thesis describes the formation and treatment of dyslexia from biological point of view. In the first section I summarize the general problems and mention the reasons which led me to make this work. I state the specific learning disabilities in the second part, which will subsequently be addressed. The third part contains possible causes of dyslexia and examples. The fourth section describes the physiological variations in brain and genetic changes. The last two parts are concerned with techniques of treatments and the atitude of teachers to individual students. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D23619
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet