Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
cze |
dc.contributor.author |
Bortová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T23:38:23Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T23:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39805 |
|
dc.description.abstract |
Rozvoj hotelového průmyslu přímo závisí na rozvoji turistiky, je odrazem bohatství a nálady ve společnosti. Pro některé návštěvníky je hotel místem odpočinku a relaxace, pro jiné místem pracovních schůzek, kongresů a setkání. Koncentrace osob různých národnostní, kultur, zájmů a očekávání přináší i svoje rizika. Individuální přístup k hostům je podmínkou jejich spokojenosti. Ten, kdo chce uspět v hotelnictví, musí nabídnout mnohem víc, než jen deklarovaný standard, vemezený počtem hvězdiček hotelu. Úkolem managementu je proto poskytnout víc než žádanou službu, musí zaručit bezpečnost, soukromí a pohodlí. Jen spokojený host se opět vrátí a jen on je zárukou existence a prosperity hotelového podnikání. |
cze |
dc.format |
102 s. |
cze |
dc.format.extent |
6494425 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
globalizace |
cze |
dc.subject |
riziko |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
hotely |
cze |
dc.subject |
hotelová skupina |
cze |
dc.subject |
krize |
cze |
dc.subject |
globalization |
eng |
dc.subject |
risk |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
hotels |
eng |
dc.subject |
hotel groub |
eng |
dc.subject |
crisis |
eng |
dc.title |
Rizika hotelu |
cze |
dc.title.alternative |
Risks of the hotel |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The development of hotel industry is directly dependent on the development of tourism; it is the reflection of the wealth and mood in society. For some visitors, a hotel is a place of relaxation, for others it is a place of business meetings, conferences and other personal meetings. The concentration of people of various nationalities, cultures, interests and expectations also brings some risks. The individual approach to the guests is a must if you want to satisfy them. Everybody who wants to succeed in the hotel industry has to offer much more than just the declared standard defined by the number of stars. Therefore the management have to provide more than just the required service, they have to ensure guests' security, privacy and comfort. Only a satisfied customer may be expected to come back again and only he or she is a guarantee of hotel business existence and prosperity. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24437 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cíli práce. Tím byl popis hotelnictví, popis hotelového komplexu CPI Hotels, a.s. a analýza jeho ekonomických rizik. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|