Rizika hotelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Roudný, Radim cze
dc.contributor.author Bortová, Olga
dc.date.accessioned 2011-07-11T23:38:23Z
dc.date.available 2011-07-11T23:38:23Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39805
dc.description.abstract Rozvoj hotelového průmyslu přímo závisí na rozvoji turistiky, je odrazem bohatství a nálady ve společnosti. Pro některé návštěvníky je hotel místem odpočinku a relaxace, pro jiné místem pracovních schůzek, kongresů a setkání. Koncentrace osob různých národnostní, kultur, zájmů a očekávání přináší i svoje rizika. Individuální přístup k hostům je podmínkou jejich spokojenosti. Ten, kdo chce uspět v hotelnictví, musí nabídnout mnohem víc, než jen deklarovaný standard, vemezený počtem hvězdiček hotelu. Úkolem managementu je proto poskytnout víc než žádanou službu, musí zaručit bezpečnost, soukromí a pohodlí. Jen spokojený host se opět vrátí a jen on je zárukou existence a prosperity hotelového podnikání. cze
dc.format 102 s. cze
dc.format.extent 6494425 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject globalizace cze
dc.subject riziko cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject strategie cze
dc.subject hotely cze
dc.subject hotelová skupina cze
dc.subject krize cze
dc.subject globalization eng
dc.subject risk eng
dc.subject competition eng
dc.subject strategy eng
dc.subject hotels eng
dc.subject hotel groub eng
dc.subject crisis eng
dc.title Rizika hotelu cze
dc.title.alternative Risks of the hotel cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The development of hotel industry is directly dependent on the development of tourism; it is the reflection of the wealth and mood in society. For some visitors, a hotel is a place of relaxation, for others it is a place of business meetings, conferences and other personal meetings. The concentration of people of various nationalities, cultures, interests and expectations also brings some risks. The individual approach to the guests is a must if you want to satisfy them. Everybody who wants to succeed in the hotel industry has to offer much more than just the declared standard defined by the number of stars. Therefore the management have to provide more than just the required service, they have to ensure guests' security, privacy and comfort. Only a satisfied customer may be expected to come back again and only he or she is a guarantee of hotel business existence and prosperity. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24437
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cíli práce. Tím byl popis hotelnictví, popis hotelového komplexu CPI Hotels, a.s. a analýza jeho ekonomických rizik. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account