Marketingové řízení městské hromadné dopravy
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové řízení městské hromadné dopravy, konkrétně na noční dopravní obslužnost příměstských aglomerací, zejména Lázní Bohdaneč a okolí. Cílem práce je poskytnout podklady pro jednání zastupitelstev obcí s Dopravním podnikem města Pardubice, a.s., zejména návrh financování a rozpočítávání prokazatelné ztráty nočních spojů a zastávkové trasy včetně návrhu jízdních řádů.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24569
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podnik, marketing management, public transport, SWOT analysis, public transport company