Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení městské hromadné dopravy

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové řízení městské hromadné dopravy, konkrétně na noční dopravní obslužnost příměstských aglomerací, zejména Lázní Bohdaneč a okolí. Cílem práce je poskytnout podklady pro jednání zastupitelstev obcí s Dopravním podnikem města Pardubice, a.s., zejména návrh financování a rozpočítávání prokazatelné ztráty nočních spojů a zastávkové trasy včetně návrhu jízdních řádů.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24569

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové řízení, městská hromadná doprava, SWOT analýza, dopravní podnik, marketing management, public transport, SWOT analysis, public transport company

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced