Analýza spotřebitelského chování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Dragoun, Patrik
dc.date.accessioned 2011-07-11T23:16:40Z
dc.date.available 2011-07-11T23:16:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39754
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele. V teoretické části nejprve vymezuje marketingové prvky analýzy, jimiž jsou spotřební chování, faktory ovlivňující spotřební chování, kupní rozhodovací proces a vztah spotřebitele ke značce. Dále popisuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu a metody sběru primárních údajů. Praktická část se věnuje analýze spotřebitelského chování studentů v souvislosti s notebooky. Popisuje kupní rozhodovací proces, kritéria zohledňovaná při nákupu a preferenci značek. cze
dc.format 45 s. cze
dc.format.extent 1834928 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject kupní rozhodovací procesy cze
dc.subject značky cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject consumers eng
dc.subject buying decision processes eng
dc.subject brands eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Analýza spotřebitelského chování cze
dc.title.alternative Consumer behavior analysis eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with analysis of consumer behavior. In theoretical part at first outlines marketing elements of analysis, which are consumer behavior, factors affecting consumer behavior, buying decision process and the relationship of consumers to the brand. It also describes the individual stages of marketing research and primary data collection methods. Practical part deals with analysis of consumer behavior of students in relation with laptops. Describes the buying decision process, the criteria considered in the act of purchase and brand preference. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24560
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil s cílem bakalářské práce - provedení analýzy chování spotřebitele v souvislosti s notebooky. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření, které se týkalo kupního rozhodovacího procesu, kritérií zohledňování při nákupu a preferenci značek. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Úloha značky v rozhodovacím procesu kupního chování. 2. Jak hodnotíte úroveň vztahu kupujících ve vztahu vybraného vzoru ( země původu a značky). cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet