dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Dragoun, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T23:16:40Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T23:16:40Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39754 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele. V teoretické části nejprve vymezuje marketingové prvky analýzy, jimiž jsou spotřební chování, faktory ovlivňující spotřební chování, kupní rozhodovací proces a vztah spotřebitele ke značce. Dále popisuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu a metody sběru primárních údajů. Praktická část se věnuje analýze spotřebitelského chování studentů v souvislosti s notebooky. Popisuje kupní rozhodovací proces, kritéria zohledňovaná při nákupu a preferenci značek. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
1834928 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
kupní rozhodovací procesy |
cze |
dc.subject |
značky |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
consumers |
eng |
dc.subject |
buying decision processes |
eng |
dc.subject |
brands |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Analýza spotřebitelského chování |
cze |
dc.title.alternative |
Consumer behavior analysis |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with analysis of consumer behavior. In theoretical part at first outlines marketing elements of analysis, which are consumer behavior, factors affecting consumer behavior, buying decision process and the relationship of consumers to the brand. It also describes the individual stages of marketing research and primary data collection methods. Practical part deals with analysis of consumer behavior of students in relation with laptops. Describes the buying decision process, the criteria considered in the act of purchase and brand preference. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24560 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil s cílem bakalářské práce - provedení analýzy chování spotřebitele v souvislosti s notebooky. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření, které se týkalo kupního rozhodovacího procesu, kritérií zohledňování při nákupu a preferenci značek. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Úloha značky v rozhodovacím procesu kupního chování. 2. Jak hodnotíte úroveň vztahu kupujících ve vztahu vybraného vzoru ( země původu a značky). |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |