Analýza spotřebitelského chování
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele. V teoretické části nejprve vymezuje marketingové prvky analýzy, jimiž jsou spotřební chování, faktory ovlivňující spotřební chování, kupní rozhodovací proces a vztah spotřebitele ke značce. Dále popisuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu a metody sběru primárních údajů. Praktická část se věnuje analýze spotřebitelského chování studentů v souvislosti s notebooky. Popisuje kupní rozhodovací proces, kritéria zohledňovaná při nákupu a preferenci značek.
Rozsah stran
45 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24560
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
spotřebitelé, kupní rozhodovací procesy, značky, marketingový výzkum, consumers, buying decision processes, brands, marketing research