Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza spotřebitelského chování

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele. V teoretické části nejprve vymezuje marketingové prvky analýzy, jimiž jsou spotřební chování, faktory ovlivňující spotřební chování, kupní rozhodovací proces a vztah spotřebitele ke značce. Dále popisuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu a metody sběru primárních údajů. Praktická část se věnuje analýze spotřebitelského chování studentů v souvislosti s notebooky. Popisuje kupní rozhodovací proces, kritéria zohledňovaná při nákupu a preferenci značek.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24560

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

spotřebitelé, kupní rozhodovací procesy, značky, marketingový výzkum, consumers, buying decision processes, brands, marketing research

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced