dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Buchar, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:43:00Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:43:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39696 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "Dostupnost produktů pojišťovny" se zabývá analýzou dostupnosti pojistných produktů ČSOB Pojišťovny ve městě Vrchlabí. Nejprve vymezuje pojmy marketing služeb a marketingový výzkum. Následně zkoumá společnost ČSOB Pojišťovna, její postavení na pojistném trhu a konkurenci ve Vrchlabí. Po vyhodnocení získaných informací jsou formulována doporučení ohledně otevření nové pobočky ve Vrchlabí. |
cze |
dc.format |
60 s. |
cze |
dc.format.extent |
1942536 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing služeb |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
ČSOB Pojišťovna |
cze |
dc.subject |
pojistný trh |
cze |
dc.subject |
pojistné produkty |
cze |
dc.subject |
Vrchlabí |
cze |
dc.subject |
services marketing |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
ČSOB Pojišťovna |
eng |
dc.subject |
insurance market |
eng |
dc.subject |
insurance products |
eng |
dc.title |
Dostupnost produktů pojišťovny |
cze |
dc.title.alternative |
Products availability of an insurance company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis on the topic "Products availability of an insurance company" deals with the products availability analysis of ČSOB Pojišťovna in the town of Vrchlabí. Firstly service marketing and marketing research are determined. Consequently the work examines the company ČSOB Pojišťovna, its position in the insurance market and the competition in Vrchlabí. As an outcome of the research there is a formulation of recommended strategy of an eventual new branch office in Vrchlabí. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24580 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
1. Vysvětlete rozdíl mezi pojišťovacím agentem výhradním, nevýhradním a exkluzivním? 2. V čem bude mít ČSOB Pojišťovna konkurenční výhodu v případě, že vstoupí do konkurenčního prostředí ve Vrchlabí? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |