Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čáp, Jiří
dc.contributor.author Švadlenková, Iveta
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:36:03Z
dc.date.available 2011-07-11T22:36:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39682
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním a následným sestavením marketingové strategie pro Dopravní podnik města Pardubic, a.s. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti postupů při tvorbě marketingového plánu. Důležitou a nejobsáhlejší částí této práce je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní zahrnuta analýza vnitřního prostředí podniku, dále pak analýza vnějšího prostředí a podrobná SWOT analýza. V závěrečné části nalezneme vyústění těchto analýz v podobě stanovení cílů podniku a vypracování marketingové strategie. cze
dc.format 58 s.
dc.format.extent 1230352 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject doprava cze
dc.subject marketingové plány cze
dc.subject dopravní podniky cze
dc.subject strategické cíle cze
dc.subject městská hromadná doprava cze
dc.subject transportation eng
dc.subject marketing plans eng
dc.subject public transport services company eng
dc.subject strategical objectives eng
dc.subject city public transport services eng
dc.title Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku cze
dc.title.alternative Marketing plan in certain public transport services company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This thesis handles about marketing planning and compiling marketing strategy for Dopravní podnik města Pardubic, a.s. (Public transport services company of the city of Pardubice). The first part includes theoretical knowledge about marketing plan compiling processes. The second part is the analysis of marketing environment, there is the chapter about the internal company environment as well as the external company environment analysis and detailed SWOT analysis. There is the logical result in objectives setting and marketing strategy compiling in the last part of the thesis. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24243
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet