dc.contributor.advisor |
Čáp, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Švadlenková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:36:03Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:36:03Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39682 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním a následným sestavením marketingové strategie pro Dopravní podnik města Pardubic, a.s. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti postupů při tvorbě marketingového plánu. Důležitou a nejobsáhlejší částí této práce je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní zahrnuta analýza vnitřního prostředí podniku, dále pak analýza vnějšího prostředí a podrobná SWOT analýza. V závěrečné části nalezneme vyústění těchto analýz v podobě stanovení cílů podniku a vypracování marketingové strategie. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
1230352 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
doprava |
cze |
dc.subject |
marketingové plány |
cze |
dc.subject |
dopravní podniky |
cze |
dc.subject |
strategické cíle |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
transportation |
eng |
dc.subject |
marketing plans |
eng |
dc.subject |
public transport services company |
eng |
dc.subject |
strategical objectives |
eng |
dc.subject |
city public transport services |
eng |
dc.title |
Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing plan in certain public transport services company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis handles about marketing planning and compiling marketing strategy for Dopravní podnik města Pardubic, a.s. (Public transport services company of the city of Pardubice). The first part includes theoretical knowledge about marketing plan compiling processes. The second part is the analysis of marketing environment, there is the chapter about the internal company environment as well as the external company environment analysis and detailed SWOT analysis. There is the logical result in objectives setting and marketing strategy compiling in the last part of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24243 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |