Nekalá reklama v České republice
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Rozbor právní úpravy reklamy v České republice, historické a ekonomické souvislosti. Rozbor právní úpravy v České republice a příklady nekalé reklamy.
Rozsah stran
45 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24395
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
reklama, etický kodex, nekalá reklama, skrytá reklama, redakční reklama, product placement, podprahová reklama, agresivní reklama, guerilla marketing, virální marketing, advertising, unfair advertising, hidden advertising, editorial advertising, product placement, subliminal advertising, aggressive advertising, guerrilla marketing, viral marketing