Digitální knihovnaUPCE
 

Nekalá reklama v České republice

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Rozbor právní úpravy reklamy v České republice, historické a ekonomické souvislosti. Rozbor právní úpravy v České republice a příklady nekalé reklamy.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24395

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reklama, etický kodex, nekalá reklama, skrytá reklama, redakční reklama, product placement, podprahová reklama, agresivní reklama, guerilla marketing, virální marketing, advertising, unfair advertising, hidden advertising, editorial advertising, product placement, subliminal advertising, aggressive advertising, guerrilla marketing, viral marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced