Marketingové prostředí firmy Dudinger s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Rysová, Zuzana
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:24:36Z
dc.date.available 2011-07-11T22:24:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39652
dc.description.abstract Téma bakálářské práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Dudinger s.r.o. Teoretická část hovoří obecně o marketingu, charakterizuje marketingové prostředí, analýzu marketingového prostředí a analýzu konkurence. V praktické části je charakterizována společnost Dudinger s.r.o., stručně popsána její historie, charakterizováno makroprostředí a mikroprostředí firmy, provedena analýza marketingového prostředí této konkrétní společnosti. Dále je provedena analýza vybraných konkurečních podniků firmy Dudinger. V závěru jsou stanovena vhodná doporučení a návrhy pro budoucnost. cze
dc.format 56 s. cze
dc.format.extent 1191687 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject analýza marketingového prostředí cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject analysis of marketing environment eng
dc.subject competition analysis eng
dc.title Marketingové prostředí firmy Dudinger s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing environment of the company Dudinger Ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The theme of this Bachelor paper concerns the marketing environment of the company Dudinger Ltd. The theoretical part discusses marketing in general, describing the marketing environment and providing an analysis of the marketing environment and competition analysis. The practical part focuses on Dudinger Ltd., including a brief description of its history, a description of a macro and micro company, and an analysis of the marketing environment of this particular company. Furthermore, an analysis is given of selected competitors of the Dudinger firm. In conclusion, appropriate recommendations and proposals for the future are provided. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24589 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s obsahem a cíli bakalářské práce. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí firmy Dudinger s.r.o. pomocí SWOT analýzy. Výsledky analýzy byly srovnány s konkurenčními podniky. Na závěr byla navržena doporučení pro firmu Dudinger s.r.o. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Bude firma přijímat nějaké opatření na základě výsledků SWOT analýzy? 2. Uvažuje firma o prodeji svých výrobků v obchodních centrech? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet