dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Rysová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:24:36Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39652 |
|
dc.description.abstract |
Téma bakálářské práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Dudinger s.r.o. Teoretická část hovoří obecně o marketingu, charakterizuje marketingové prostředí, analýzu marketingového prostředí a analýzu konkurence. V praktické části je charakterizována společnost Dudinger s.r.o., stručně popsána její historie, charakterizováno makroprostředí a mikroprostředí firmy, provedena analýza marketingového prostředí této konkrétní společnosti. Dále je provedena analýza vybraných konkurečních podniků firmy Dudinger. V závěru jsou stanovena vhodná doporučení a návrhy pro budoucnost. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.format.extent |
1191687 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
analýza marketingového prostředí |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
analysis of marketing environment |
eng |
dc.subject |
competition analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové prostředí firmy Dudinger s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing environment of the company Dudinger Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of this Bachelor paper concerns the marketing environment of the company Dudinger Ltd. The theoretical part discusses marketing in general, describing the marketing environment and providing an analysis of the marketing environment and competition analysis. The practical part focuses on Dudinger Ltd., including a brief description of its history, a description of a macro and micro company, and an analysis of the marketing environment of this particular company. Furthermore, an analysis is given of selected competitors of the Dudinger firm. In conclusion, appropriate recommendations and proposals for the future are provided. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24589 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cíli bakalářské práce. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí firmy Dudinger s.r.o. pomocí SWOT analýzy. Výsledky analýzy byly srovnány s konkurenčními podniky. Na závěr byla navržena doporučení pro firmu Dudinger s.r.o. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Bude firma přijímat nějaké opatření na základě výsledků SWOT analýzy? 2. Uvažuje firma o prodeji svých výrobků v obchodních centrech? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |