Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.
Rozsah stran
43 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24525
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
efektivita, call centrum, Telefónica O2, řízení, effectivity, call center, Telefónica O2, management