Digitální knihovnaUPCE
 

Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.

Rozsah stran

43 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24525

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

efektivita, call centrum, Telefónica O2, řízení, effectivity, call center, Telefónica O2, management

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced