Marketingové prostředí firmy Chemontáž

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Jiroutková, Martina
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:02:53Z
dc.date.available 2011-07-11T22:02:53Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39606
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace na trhu. cze
dc.format 43 s. cze
dc.format.extent 1517333 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové makroprostředí cze
dc.subject marketingové mikroprostředí cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing microenvironment eng
dc.subject marketing macroenvironment eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingové prostředí firmy Chemontáž cze
dc.title.alternative Marketing environment of Chemontáž company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations which may help to improve the current situation. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24590
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka obhajovala svoji bakalářskou práci na téma Marketingové prostředí firmy Chemontáž. Studentka započala svojí prezentaci přehledem teoretik, především popisem marketingového prostředí. Dále studentka uvedla základní informace o firmě Chemontáž, s.r.o. Dále studentka podrobila firmu různými druhy marketingových analýz. Na základě těchto analýz studentka sestavila SWOT analýzu, kde shrnula i své doporučení do budoucnosti. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet