dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Jiroutková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:02:53Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:02:53Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39606 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace na trhu. |
cze |
dc.format |
43 s. |
cze |
dc.format.extent |
1517333 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové makroprostředí |
cze |
dc.subject |
marketingové mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing microenvironment |
eng |
dc.subject |
marketing macroenvironment |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové prostředí firmy Chemontáž |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing environment of Chemontáž company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations which may help to improve the current situation. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24590 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhajovala svoji bakalářskou práci na téma Marketingové prostředí firmy Chemontáž. Studentka započala svojí prezentaci přehledem teoretik, především popisem marketingového prostředí. Dále studentka uvedla základní informace o firmě Chemontáž, s.r.o. Dále studentka podrobila firmu různými druhy marketingových analýz. Na základě těchto analýz studentka sestavila SWOT analýzu, kde shrnula i své doporučení do budoucnosti. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |