dc.contributor.advisor |
Kořínek, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Jana Nigrinová
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T21:35:00Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T21:35:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39549 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se především zabývá aktuálním využitím sociální sítě Facebook pro marketingové účely společnosti Red Bull. Součástí práce je i stručná charakteristika internetového marketingu, popis sociální sítě Facebook, seznámení s firmou Red Bull, rozbor a zhodnocení využití Facebooku pro marketingové účely Red Bullu a návrh možných řešení pro zlepšení marketingu firmy na této sociální síti. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.format.extent |
1792357 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
Red Bull |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.title |
Využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Use of social networking site Facebook for business marketing purposes |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis mainly deals with the current use of social networking site Facebook for marketing of Red Bull. The work also includes a brief characterization of Internet marketing, a description of the social networking site Facebook, with introduction by Red Bull, analysis and evaluation of the use of Facebook for marketing of Red Bull and a proposal of possible solutions to improve their marketing company on this social network. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24760 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s cílem bakalářské práce. Byly přiblíženy možnosti propagace na síti Facebook a možnosti využití této sítě pro marketingové účely firmy Red Bull. Dále byly porovnány marketingové činnosti na Facebooku firem Red Bull a Coca Cola. V závěru byla navržena doporučení pro zlepšení propagace firmy Red Bull. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |