Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Ptáčková, Petra
dc.date.accessioned 2011-07-11T21:30:11Z
dc.date.available 2011-07-11T21:30:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39534
dc.description.abstract Tato práce se věnuje marketingu studentských účtů se zaměřením na Českou spořitelnu, a. s. Zabývá se současnou situací banky a její analýzou, marketingovým mixem Osobního účtu České spořitelny Student a šetřením studentských preferencí. Na základě zjištěných podkladů jsou nastíněna doporučení v oblasti marketingové komunikace. cze
dc.format 76 s. cze
dc.format.extent 4330739 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od roku 2012 cze
dc.subject bankovnictví cze
dc.subject Česká spořitelna cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject banking eng
dc.subject Česká spořitelna eng
dc.subject survey eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject service eng
dc.title Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s. cze
dc.title.alternative Marketing of Student Accounts in Česká spořitelna, a. s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This work is dedicated to the marketing of student accounts with the focus on Česká Spořitelna, a. s. It deals with analysis of the current situation of the bank, marketing mix of the Osobní účet České spořitelny and includes a survey of student preferences. Finally, recommendations related to the marketing communication are formulated based on the findings. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24427
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Do jaké míry předpokládáte, že bude banka aplikovat Vaše doporučení? 2. V rámci rozpravy by se mohla autorka vyjádřit, které komunikační kanály a nástroje by využila při marketingové kampani na tento produkt, tak aby byla daná propagace efektivní. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet