Digitální knihovnaUPCE
 

E-commerce v praxi společnosti Pixmania

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Práce se zabývá e-commerce jako jedním ze způsobů působení na trhu. Objasňuje základní pojmy, které s touto oblastí souvisí, vývoj e-commerce v České republice i ve světě. Analyzuje výhody, nevýhody a problémy tohoto podnikání pro podnikatele i zákazníky, včetně predikce do budoucna. Nechybí zde praktická část, která ukazuje využití e-commerce v mezinárodní společnosti.

Rozsah stran

101 s., 3 volně vložené přílohy

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24460

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

e-commerce, obchod, nový způsob podnikání, analýza e-commerce, business to business, e-commerce, business, new way of business, analysis of e-commerce, business to business

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced