Analýza podnikové kultury vybrané firmy
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá podnikovou kulturou vybrané společnosti jako jedním z předpokladů její konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav a úroveň podnikové kultury společnosti Paramo, a.s., a na základě provedené analýzy a diagnostiky vybraných oblastí podnikové kultury navrhnout určitá doporučení, která povedou k jejímu zlepšení a současnému zlepšení hospodářské efektivnosti společnosti. V první kapitole jsou vymezeny a popsány základní pojmy podnikové kultury. Následující kapitola je zaměřena na poznání podnikové kultury a to především na typologii a diagnostiku podnikové kultury. V praktické části je nejprve představena konkrétní společnost a následně provedena analýza a diagnostika současného stavu podnikové kultury. Na základě výsledků průzkumu podnikové kultury jsou na závěr praktické části navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající podnikové kultury.
Rozsah stran
96 s., 7 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24436
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
podniková kultura, dotazník - DOCS, typy podnikové kultury, diagnostika a analýza podnikové kultury, prvky a determinanty podnikové kultury, Paramo, a.s., skupina Unipetrol, corporate culture, question-form DOCS, types of corporate culture, diagnostics and analysis of the corporate culture, elements and determinants of corporate culture, Paramo, Inc, Unipetrol Group