Marketing místního resp. regionálního cestovního ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Šmejkalová, Lucie
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:19:35Z
dc.date.available 2011-07-11T20:19:35Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39372
dc.description.abstract Tato práce se zabývá cestovním ruchem v České republice a aplikací marketingu v tomto odvětví. V této souvislosti definuje podstatu marketingu a specifikuje současný stav cestovního ruchu v České republice. Podrobněji se věnuje Středočeskému kraji, zejména jeho východní části, a blíže popisuje město Kolín. cze
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 3900189 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject region cze
dc.subject Kolín cze
dc.subject marketing eng
dc.subject tourism eng
dc.subject region eng
dc.title Marketing místního resp. regionálního cestovního ruchu cze
dc.title.alternative Marketing local (or regional) tourism eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with tourism in the Czech Republic and the application of marketing in this sector. In this context, the work defines the essence of marketing and specifies the current state of tourism in the Czech Republic. It also deals in details with the Central Bohemian region, especially its eastern part, and describes in details the town Kolín. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24385
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s obsahem bakalářské práce. V práci je postihnut marketing cestovního ruchu na místní, resp. regionální úrovni - konkrétně Středočeského kraje. Dále je zpracován marketingový mix města Kolín, v rámci nehož bylo zpracováno dotazníkové šetření. V závěru práce je návrh doporučení na podporu rozvoje cestovního ruchu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucí práce: 1. V čem vidíte hlavní rezervy marketingového mixu regionálního marketingu v řešeném území? 2. V samém závěru práce zmiňujete návrh budoucí marketingové koncepce města Kolín. Co byste, po zpracování své práce i praktickém šetření, městu doporučila? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet