dc.contributor.advisor |
Ouředníček, Jan |
|
dc.contributor.author |
Martínek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:05:23Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:05:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39329 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá popisem a implementací moderního vlakového zabezpečovače ETCS L2 na současné zabezpečovací systémy užívané v České republice. Byla stanovena podoba hlavních aplikačních dat přenášených mezi vozidly a traťovou částí ETCS v souvislosti s topologií kolejiště, včetně jejich popisu. K popisu bylo využito modelovací techniky UML a na jejím základě byly definovány dvě možné podoby implementace z pohledu aplikačních dat jednosměrná a obousměrná komunikace mezi RBC a IXL. |
cze |
dc.format |
85 s. |
|
dc.format.extent |
2939720 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
ETCS L2 |
cze |
dc.subject |
jazyk ETCS |
cze |
dc.subject |
železniční zabezpečovací systémy |
cze |
dc.subject |
UML |
cze |
dc.subject |
ETCS L2 |
eng |
dc.subject |
ETCS language |
eng |
dc.subject |
railway signalling systems |
eng |
dc.subject |
UML |
eng |
dc.title |
Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML |
cze |
dc.title.alternative |
Definition of relations between the significant data of ETCS L2 and railway infrastructure configuration and states by means of UML methodology |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kunhart, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the description and implementation of a modern train control system ETCS L2 on the current signalling systems used in the Czech Republic. The main aim of this work is to establish a significant data transmitted between the trains and trackside of ETCS in connection with a railway infrastructure. For the description were used UML modeling techniques and thanks to this method were defined two possible forms of the implementation - one-way and two-way communication between RBC and IXL. |
cze |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24224 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |