Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ouředníček, Jan
dc.contributor.author Martínek, Tomáš
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:05:23Z
dc.date.available 2011-07-11T20:05:23Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39329
dc.description.abstract Práce se zabývá popisem a implementací moderního vlakového zabezpečovače ETCS L2 na současné zabezpečovací systémy užívané v České republice. Byla stanovena podoba hlavních aplikačních dat přenášených mezi vozidly a traťovou částí ETCS v souvislosti s topologií kolejiště, včetně jejich popisu. K popisu bylo využito modelovací techniky UML a na jejím základě byly definovány dvě možné podoby implementace z pohledu aplikačních dat jednosměrná a obousměrná komunikace mezi RBC a IXL. cze
dc.format 85 s.
dc.format.extent 2939720 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject ETCS L2 cze
dc.subject jazyk ETCS cze
dc.subject železniční zabezpečovací systémy cze
dc.subject UML cze
dc.subject ETCS L2 eng
dc.subject ETCS language eng
dc.subject railway signalling systems eng
dc.subject UML eng
dc.title Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML cze
dc.title.alternative Definition of relations between the significant data of ETCS L2 and railway infrastructure configuration and states by means of UML methodology eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kunhart, Milan
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This work deals with the description and implementation of a modern train control system ETCS L2 on the current signalling systems used in the Czech Republic. The main aim of this work is to establish a significant data transmitted between the trains and trackside of ETCS in connection with a railway infrastructure. For the description were used UML modeling techniques and thanks to this method were defined two possible forms of the implementation - one-way and two-way communication between RBC and IXL. cze
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24224
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet