dc.contributor.advisor |
Brožová, Pavlína |
|
dc.contributor.author |
Doležal, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T19:49:01Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T19:49:01Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39275 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce "Vliv zákazu jízd na plánování přeprav silničními nákladními vozidly" se bude zabývat charakteristikou zákazů jízd a dobou, kdy řidič nemůže řídit z důvodu odpočinku podle Evropské dohody o práci posádek vozidel v mezinárodní silniční dopravě (AETR) a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006. Dopady těchto faktorů na plánování přeprav (tj. např.: náklady dopravců, čas přepravy a pracovní dobu řidičů) se bude práce také zabývat. Další části této práce se budou věnovat návrhům změn v zákazech jízd pro snížení těchto dopadů. |
cze |
dc.format |
41 s. |
|
dc.format.extent |
2616647 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
bezpečnostní přestávky |
cze |
dc.subject |
doba odpočinku |
cze |
dc.subject |
Dohoda AETR |
cze |
dc.subject |
Nařízení ES č. 561/2006 |
cze |
dc.subject |
řízení |
cze |
dc.subject |
zákazy jízdy |
cze |
dc.subject |
safety breaks |
eng |
dc.subject |
rest periods |
eng |
dc.subject |
European agreement |
eng |
dc.subject |
AETR |
eng |
dc.subject |
regulations |
eng |
dc.subject |
EC No. 561/2006 |
eng |
dc.subject |
driving |
eng |
dc.subject |
driving restrictions |
eng |
dc.title |
Vliv zákazu jízd na plánování přeprav silničními nákladními vozidly |
cze |
dc.title.alternative |
The impact of driving restrictions on the road transport scheduling |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis "The impact of driving restrictions on the road transport scheduling" deals with characteristic of regulating driving restrictions for working and rest times according to The European Agreement concerning the Work of Crews of Vehicles Engaged in International Road Transport (AETR) and The Regulation (EC) No. 561/2006 of the European Parliament and of the Council. This project deals also with the influence of factors on transport scheduling (i.e. carriers? costs, transport time and working time of drivers). The next parts of this thesis are concerned with the amendments of these regulations to reduce the impacts. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy-Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24175 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl otázky členů státní zkušební komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |