Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza nástrojů public relations ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24587

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, public relations, veřejné mínění, reputace, corporate identity, communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public relations, public opinion, reputation, corporate identity

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced