dc.contributor.advisor |
Drdla, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Coubal, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T19:14:39Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T19:14:39Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39174 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována popisu možností, jakými lze snížit dopad negativních vlivů, kterými působí individuální automobilová doprava na pravidelnost městské hromadné dopravy. Úvodní část práce obsahuje popis těchto negativních vlivů a zabývá se také možnostmi, kterými lze jejich dopad snížit, a to především prostřednictvím různých druhů preferenčních opatření. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu aplikace preferenčních opatření v hlavním městě České republiky Praze. Závěrečná část práce obsahuje návrhy na realizaci nových preferenčních opatření v Praze. |
cze |
dc.format |
44 s. |
|
dc.format.extent |
2175409 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
individuální automobilová doprava |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
MHD |
cze |
dc.subject |
podpory |
cze |
dc.subject |
Praha |
cze |
dc.subject |
preference |
cze |
dc.subject |
Prague |
eng |
dc.subject |
preferences |
eng |
dc.subject |
private car traffic |
eng |
dc.subject |
supports |
eng |
dc.subject |
urban public transport |
eng |
dc.title |
Snížení negativního vlivu individuální automobilové dopravy na pravidelnost městské hromadné dopravy v Praze |
cze |
dc.title.alternative |
Reducing the negative impact of private car transportation on the regularity of Urban public transport in Prague |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is devoted to the description of the possibilities, that can reduce the impact of negative influences, that cause individual car transport on the regularity of urban public transport. The introductory part contains a description of these negative effects and also addresses the options that can reduce their impact, especially through a range of preferential measures. The work analyzes the current status of the aplication of preferential measures in the Czech capital Prague. The final section of the work contains suggestions on the implementation of new preferential measures in Prague. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy-Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24177 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl všechny otázky státní zkušební komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |