dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Kaválková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:34:58Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:34:58Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39091 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum Lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA se zabývá marketingovým výzkumem obratu lékárny ve vztahu ke klientským kartám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na pojmy - marketing, marketingový výzkum a marketing ve farmacii. Praktická část spočívala v hodnocení faktorů ovlivňujících velikost obratu a jejich vztah ke klientským kartám. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde formulovány opatření a návrhy, které z výzkumu vyplynuly. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
1337509 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
marketing ve farmacii |
cze |
dc.subject |
klientské karty |
cze |
dc.subject |
lékárenství |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
marketing in the pharmaceutical industry |
eng |
dc.subject |
client cards |
eng |
dc.subject |
pharmacy |
eng |
dc.title |
Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research of the pharmaceutical company KOSMA and DAMIAN |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's Thesis titled Marketing Research of the KOSMA and DAMIAN Pharmaceutical Company focuses on marketing research of the pharmacy's turnover in relation to client cards. The Thesis comprises of two parts, namely the Theoretical Part and the Practical Part. The Theoretical Part discusses terminology, such as marketing, marketing research and marketing in pharmacy. The Practical Part assesses the factors that affect turnover size and their relation to client cards. The Conclusion presents an evaluation of the research results and provides measures and recommendations that stem from the research performed. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24592 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Představení práce a otázky k obhajobě: 1. Jak si myslíte, že se bude nadále vyvíjet síť lékáren v ČR? 2. Jaký dopad na pacienty by mohl mít přesun části sortimentu léčivých přípravků do drogérií? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |