Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Kaválková, Michaela
dc.date.accessioned 2011-07-11T18:34:58Z
dc.date.available 2011-07-11T18:34:58Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39091
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum Lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA se zabývá marketingovým výzkumem obratu lékárny ve vztahu ke klientským kartám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na pojmy - marketing, marketingový výzkum a marketing ve farmacii. Praktická část spočívala v hodnocení faktorů ovlivňujících velikost obratu a jejich vztah ke klientským kartám. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde formulovány opatření a návrhy, které z výzkumu vyplynuly. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 1337509 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject marketing ve farmacii cze
dc.subject klientské karty cze
dc.subject lékárenství cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject marketing in the pharmaceutical industry eng
dc.subject client cards eng
dc.subject pharmacy eng
dc.title Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA cze
dc.title.alternative Marketing research of the pharmaceutical company KOSMA and DAMIAN eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This Bachelor's Thesis titled Marketing Research of the KOSMA and DAMIAN Pharmaceutical Company focuses on marketing research of the pharmacy's turnover in relation to client cards. The Thesis comprises of two parts, namely the Theoretical Part and the Practical Part. The Theoretical Part discusses terminology, such as marketing, marketing research and marketing in pharmacy. The Practical Part assesses the factors that affect turnover size and their relation to client cards. The Conclusion presents an evaluation of the research results and provides measures and recommendations that stem from the research performed. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24592 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení práce a otázky k obhajobě: 1. Jak si myslíte, že se bude nadále vyvíjet síť lékáren v ČR? 2. Jaký dopad na pacienty by mohl mít přesun části sortimentu léčivých přípravků do drogérií? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet