Existence učících se regionů v dimenzi ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stejskal, Jan cze
dc.contributor.author Ročková, Lucie
dc.date.accessioned 2011-07-11T18:23:14Z
dc.date.available 2011-07-11T18:23:14Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39059
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na identifikaci učících se regionů v dimenzi České republiky. Teoretická část definuje základní pojmy z regionálního rozvoje a teorií regionálního rozvoje, dále jsou zde uvedeny definice učících se regionů, jejich charakteristické rysy a podmínky vzniku. Praktická část se věnuje identifikaci učících se regionů v České republice pomocí vybraných faktorů. Využita je zde také komparace se zahraničními učícími se regiony. cze
dc.format 97 s. cze
dc.format.extent 1340174 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject učící se regiony cze
dc.subject znalosti cze
dc.subject inovace cze
dc.subject regionální inovační systém cze
dc.subject klastry cze
dc.subject sítě cze
dc.subject learning regions eng
dc.subject knowledge eng
dc.subject innovation eng
dc.subject regional innovation system eng
dc.subject clusters eng
dc.subject networks eng
dc.title Existence učících se regionů v dimenzi ČR cze
dc.title.alternative The existence of learning regions in the dimension of the Czech republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Hájek, Petr cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on identification of learning regions in the dimension of the Czech republic. Theoretical part defines the basic concepts of regional development and regional development theories, then there are the definitions of learning regions, their characteristic features and formation conditions. The practical part deals with the identification of learning regions in the Czech republic by selected factors. There is used a comparison with foreign learning regions. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24633
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Vysvětlete, proč jste faktory pro identifikaci učících se regionů rozdělila do skupin na nezbytné-klíčové-rozvojové. 2. V rámci obhajoby vysvětlete návrh nominálních škál pro jednotlivé faktory, tedy jakým způsobem byla většina z nich navržena Eurostatem a jakým způsobem jste postupovala vy. Všem faktorům pak přiřazujete stejnou váhu. Vyjádřete se k situaci, kdy by celkový výsledek byl pozitivní, a přesto by region nesplňoval některý nebo více vámi definovaných nezbytných nebo klíčových faktorů. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account