dc.contributor.advisor |
Stejskal, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Ročková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:23:14Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39059 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na identifikaci učících se regionů v dimenzi České republiky. Teoretická část definuje základní pojmy z regionálního rozvoje a teorií regionálního rozvoje, dále jsou zde uvedeny definice učících se regionů, jejich charakteristické rysy a podmínky vzniku. Praktická část se věnuje identifikaci učících se regionů v České republice pomocí vybraných faktorů. Využita je zde také komparace se zahraničními učícími se regiony. |
cze |
dc.format |
97 s. |
cze |
dc.format.extent |
1340174 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
učící se regiony |
cze |
dc.subject |
znalosti |
cze |
dc.subject |
inovace |
cze |
dc.subject |
regionální inovační systém |
cze |
dc.subject |
klastry |
cze |
dc.subject |
sítě |
cze |
dc.subject |
learning regions |
eng |
dc.subject |
knowledge |
eng |
dc.subject |
innovation |
eng |
dc.subject |
regional innovation system |
eng |
dc.subject |
clusters |
eng |
dc.subject |
networks |
eng |
dc.title |
Existence učících se regionů v dimenzi ČR |
cze |
dc.title.alternative |
The existence of learning regions in the dimension of the Czech republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájek, Petr |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on identification of learning regions in the dimension of the Czech republic. Theoretical part defines the basic concepts of regional development and regional development theories, then there are the definitions of learning regions, their characteristic features and formation conditions. The practical part deals with the identification of learning regions in the Czech republic by selected factors. There is used a comparison with foreign learning regions. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24633 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Otázky k obhajobě: 1. Vysvětlete, proč jste faktory pro identifikaci učících se regionů rozdělila do skupin na nezbytné-klíčové-rozvojové. 2. V rámci obhajoby vysvětlete návrh nominálních škál pro jednotlivé faktory, tedy jakým způsobem byla většina z nich navržena Eurostatem a jakým způsobem jste postupovala vy. Všem faktorům pak přiřazujete stejnou váhu. Vyjádřete se k situaci, kdy by celkový výsledek byl pozitivní, a přesto by region nesplňoval některý nebo více vámi definovaných nezbytných nebo klíčových faktorů. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |