dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Kubizňáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:52:43Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:52:43Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38979 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá posouzením vlivu CSR na konkurenceschopnost podniku. Objasňuje teoretická východiska problematiky CSR a identifikuje jednotlivé aspekty vlivu CSR na mikroprostředí firmy, dále se zabývá explikací pojmů konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, jejich významy v kontextu se společenskou odpovědností firmy a výkladem vybraných metod a hledisek pro měření konkurenceschopnosti. Cílem práce je analýza vlivu CSR na konkurenceschopnost vybraných společností s využitím dotazníkového šetření. |
cze |
dc.format |
78 s. |
cze |
dc.format.extent |
2713660 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
corporate social responsibility |
cze |
dc.subject |
společenská odpovědnost podniku |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
Corporate social responsibility |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
competitive strength |
eng |
dc.title |
Vliv CSR na konkurenceschopnost firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of Corporate Social Responsibility on the enterprise competitive strength |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the examination of the influence of CSR on the enterprise competitive strength. In the first chapter, theoretical issues of the CSR problem are explained and individual aspects of the influence of CSR on the company microenvironment are identified. The second chapter explains the terms competition, competitive strength, competitive advantage and their meaning in the context of CSR; it also includes the explication of the chosen methods and viewpoints for competitive strength measurement. The key objective of the thesis is the analysis of the CSR influence on the chosen enterprises´ competitive strength using questionnaire survey, the assessment of the analysis results is included. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24442 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Otázky k obhajobě: 1. Jaké trendy očekáváte v budoucnu v uplatňování politiky CSR v českých i zahraničních podnicích? 2. Proč byl ukazatel P/E použit a jaký další ukazatel kapitálového trhu by se dal aplikovat pro měření vlivu CSR na finanční výkonnost podniku? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |