Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Souček, Jan
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:34:46Z
dc.date.available 2011-07-11T17:34:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38938
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management). Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla použita pro návrh změny ve firmě. Na závěr práce bylo provedeno zhodnocení a návrh změny cze
dc.format 86 s. cze
dc.format.extent 3194316 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject CRM cze
dc.subject Customer Relationship Management cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject kartáče cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject CRM eng
dc.subject Customer Relationship Management eng
dc.subject Road sweeping brushes eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. cze
dc.title.alternative Customer Relationship Management in Enterprise Kartáče Souček, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM. Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is dedicated to evaluation of change recommendation. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24426
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Charakterizujte partnership společnosti. 2. V rámci provedeného výzkumu je hodnocení kvality produktu. V čem a jaká opatření realizuje společnost pro udržení vysoké kvality produkce? 3. V dotazníkovém šetření používáte 5 Stupňové hodnocení, jaké jsou možnosti jeho statistického popisu? 4. Na straně 48 uvádíte jako konkurenci spojené kartáčovny a.s. Pelhřimov, ale na obr. 15 nejsou uvedeny, proč? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet