dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Souček, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:34:46Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:34:46Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38938 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management). Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla použita pro návrh změny ve firmě. Na závěr práce bylo provedeno zhodnocení a návrh změny |
cze |
dc.format |
86 s. |
cze |
dc.format.extent |
3194316 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
kartáče |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
eng |
dc.subject |
Road sweeping brushes |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Customer Relationship Management in Enterprise Kartáče Souček, s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM. Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is dedicated to evaluation of change recommendation. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24426 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Otázky k obhajobě: 1. Charakterizujte partnership společnosti. 2. V rámci provedeného výzkumu je hodnocení kvality produktu. V čem a jaká opatření realizuje společnost pro udržení vysoké kvality produkce? 3. V dotazníkovém šetření používáte 5 Stupňové hodnocení, jaké jsou možnosti jeho statistického popisu? 4. Na straně 48 uvádíte jako konkurenci spojené kartáčovny a.s. Pelhřimov, ale na obr. 15 nejsou uvedeny, proč? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |