Digitální knihovnaUPCE
 

Multi level marketing společnosti Oriflame

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je věnována charakteristice multi level marketingu společnosti Oriflame. Práce se nejprve zabývá obecně marketingem, blíže pojednává o multi level marketingu, osobním a přímém prodeji a direct marketingu. Praktická část obsahuje rozbor personálních činností kosmetických poradců Oriflame a porovnání s hlavními konkurenty.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24483

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, multi level marketing, přímý prodej, osobní prodej, direct marketing, distributor, rozbor personálních činností, marketing, multi level marketing, direct sale, personal selling, direct marketing, distributor, analysis of personal activities

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced