dc.contributor.advisor |
Hába, Aleš |
|
dc.contributor.author |
Kašpar, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:25:51Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:25:51Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38910 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na popis vozidel městské pouliční dopravy se záměrem popsat základní typy uspořádání skříně vozidel. Hlavním cílem je pak stanovení výpočtu obrysu skříně pro jisté provozní podmínky s ohledem na zúžení způsobené vzepětím osy oblouku nad podélnou osou podvozku a dále pak s ohledem na vliv konstrukčních vůlí. V závěru lze nalézt výsledné výpočty a výstupy porovnávající jednotlivé metody výpočtu, dle nichž jsou stanoveny limitní meze použitelnosti. |
cze |
dc.format |
82 s. |
|
dc.format.extent |
40808168 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
tramvaje |
cze |
dc.subject |
podvozky |
cze |
dc.subject |
pojezdy |
cze |
dc.subject |
skříně |
cze |
dc.subject |
obrysy |
cze |
dc.subject |
uspořádání |
cze |
dc.subject |
tramcars |
eng |
dc.subject |
tramways |
eng |
dc.subject |
bogies |
eng |
dc.subject |
undercarriages |
eng |
dc.subject |
boxes |
eng |
dc.subject |
profiles |
eng |
dc.subject |
conceptions |
eng |
dc.title |
Geometrické uspořádání skříně a pojezdu tramvaje |
cze |
dc.title.alternative |
Geometrical conception of wagon box and undercarriage of tramcar |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lata, Michael |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the description of urban street tramcars with the intention to describe the basic types of chassis / vehicle. The main goal is to determine the outline of the calculation boxes for certain operating conditions with a view to narrowing caused by populist arch axis of the longitudinal axis of the chassis and then with regard to the impact of construction of wills. In conclusion, the resulting calculations can be found comparing the outputs and variousmethods of calculation, which are set by limiting the limits of applicability. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24082 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu své bakalářské práce a vyčerpávajícím zpúsobem zodpověděl dotazy z posudků. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |