dc.contributor.advisor |
Tomeš, Milan |
|
dc.contributor.author |
Běhounková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:03:03Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:03:03Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38848 |
|
dc.description.abstract |
Náplní této bakalářské práce je vytvořit studijní materiály v prostředí Moodle pro studenty předmětu PZAL. Tyto materiály zahrnují probírané učivo demonstrované na řešených příkladech a návod jak různé typy algoritmů vytvářet v programu Scratch. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.format.extent |
1505069 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
PZAL |
cze |
dc.subject |
distanční opory |
cze |
dc.subject |
vývojové diagramy |
cze |
dc.subject |
datové struktury |
cze |
dc.subject |
Scratch |
cze |
dc.subject |
distant support |
eng |
dc.subject |
flowcharts |
eng |
dc.subject |
data structures |
eng |
dc.title |
Inovace předmětu PZAL |
cze |
dc.title.alternative |
Innovation of subject PZAL |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create study materials in the Moodle course for students PZAL. These materials include the subject matter discussed demonstrated the solved examples and instructions on how to create different types of algorithms in Scratch. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24773 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s výsledky své bakalářské práce na téma Inovace předmětu PZAL. Otázky byly směřovány na oblast praktického využití kurzu. Autorka na otázky pohotově odpovídala. \nl{}\nl{} Otázky komise: \begin{tecky} \item{} Jsou součástí kurzu i odkazy na podrobnější literaturu? \item{} Kolik studentů doposud s kurzem pracovalo? Byl kurz povinná součást výuky? \end{tecky} |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |