Inovace předmětu PZAL

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Tomeš, Milan
dc.contributor.author Běhounková, Lenka
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:03:03Z
dc.date.available 2011-07-11T17:03:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38848
dc.description.abstract Náplní této bakalářské práce je vytvořit studijní materiály v prostředí Moodle pro studenty předmětu PZAL. Tyto materiály zahrnují probírané učivo demonstrované na řešených příkladech a návod jak různé typy algoritmů vytvářet v programu Scratch. cze
dc.format 50 s.
dc.format.extent 1505069 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject PZAL cze
dc.subject distanční opory cze
dc.subject vývojové diagramy cze
dc.subject datové struktury cze
dc.subject Scratch cze
dc.subject distant support eng
dc.subject flowcharts eng
dc.subject data structures eng
dc.title Inovace předmětu PZAL cze
dc.title.alternative Innovation of subject PZAL eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create study materials in the Moodle course for students PZAL. These materials include the subject matter discussed demonstrated the solved examples and instructions on how to create different types of algorithms in Scratch. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24773
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Studentka seznámila s výsledky své bakalářské práce na téma Inovace předmětu PZAL. Otázky byly směřovány na oblast praktického využití kurzu. Autorka na otázky pohotově odpovídala. \nl{}\nl{} Otázky komise: \begin{tecky} \item{} Jsou součástí kurzu i odkazy na podrobnější literaturu? \item{} Kolik studentů doposud s kurzem pracovalo? Byl kurz povinná součást výuky? \end{tecky} cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet