dc.contributor.author |
Karlíková, Táňa
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T12:22:40Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T12:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38797 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje zhodnocení používání hry ve vyučování konkrétního předmětu Ekonomiky životního prostředí ve třech ročnících studia konkrétní vzdělávací instituce. V první části práce informuje o charakteristikách hry a její role při vyučování, o roli učitele a studenta. Cílem práce je odhalit pozici (úlohu) hry ve vyučování pedmětu Ekonomika životního prostředí na VOŠ a to z retrospektivního pohledu a případně formulovat návrhy na její zlepšení pro budoucí potřebu a použití. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První se zaměřuje na teorii pojmu hry ve vyučování, druhá se zabývá specifickými charakteristikami vzdělávání na vyšší odborné škole a poslední je o pozici her ve výuce na vyšší odborné škole v Chrudimi. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hry |
cze |
dc.subject |
vyšší odborné školy |
cze |
dc.subject |
úlohy her |
cze |
dc.title |
Úloha hry ve vyučování |
cze |
dc.title.alternative |
Role of the game in the classes |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the game and its role in lessons of Environmental Economics in free levels of education in specific education institution. The first part of thesis informs us of the characteristic of the games and their role in education, role of the teacher and student. The aim of the thesis is to show the role of the game in the education of the subject Environmental Economics on the College (Technical institute) and includes the "ex post" point of view and in the end should recommend suggestions for the better future need and use. The work is divided into free main parts. The first focuses on the theory of the games in education, the second deals with specific characteristics of the education at the College and the last part is about games in the specific subject at College in Chrudim. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24327 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |