dc.contributor.advisor |
Bednaříková, Marie |
|
dc.contributor.author |
Hlaváčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-06-01T13:31:24Z |
|
dc.date.available |
2011-06-01T13:31:24Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38753 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje vzdělávání zaměstnanců v podniku. Je zpracována formou rešerše z odborné literatury. V práci jsou obecně vymezeny pojmy, které jsou spojeny se vzděláváním. Je zde uvedena charakteristika podniku, kde byla zpracovávána praktická část diplomové práce. Výzkum byl proveden u vybrané skupiny zaměstnanců. Vybranou skupinou zaměstnanců bylo obchodní oddělení společnosti Synthesia, a.s. U bchodníků byl proveden primární výzkum formou scénáře dotazování. Scénář dotazování, podle kterého byl výzkum proveden, je uveden v příloze diplomové práce. Výsledky primárního výzkumu jsou shrnuty v praktické části diplomové práce. |
cze |
dc.format |
81 s. |
cze |
dc.format.extent |
2676633 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
učící se organizace |
cze |
dc.subject |
učení |
cze |
dc.subject |
rozvoj |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
metody vzdělávání |
cze |
dc.subject |
náklady na vzdělávání |
cze |
dc.subject |
učení se |
cze |
dc.subject |
proces vzdělávání |
cze |
dc.subject |
primární výzkum |
cze |
dc.subject |
scénář dotazování |
cze |
dc.subject |
Synthesia, a.s. |
cze |
dc.subject |
znalosti |
cze |
dc.subject |
schopnosti |
cze |
dc.subject |
plánování vzdělávacího programu |
cze |
dc.subject |
learning organization |
eng |
dc.subject |
learning |
eng |
dc.subject |
development |
eng |
dc.subject |
training |
eng |
dc.subject |
training methods |
eng |
dc.subject |
the cost of education |
eng |
dc.subject |
learning |
eng |
dc.subject |
learning process |
eng |
dc.subject |
primary research |
eng |
dc.subject |
polling scenario |
eng |
dc.subject |
knowledge |
eng |
dc.subject |
skills |
eng |
dc.subject |
curriculum planning and identifying needs |
eng |
dc.title |
Vzdělávání zaměstnanců v podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Training of employees in the enterprise |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Bulušková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the training of employees in the company. It is processed through a search of the literature. The work is generally defined in terms that are associated with education. There is a characteristic listed company, which was processed by the practical part. The research was conducted in selected groups of employees. Selected group of employees was a commercial department Synthesia as. The merchants were conducted primary research by interviewing scenarios. Scenario poll according to which the research was conducted is given in Annex thesis. Primary research results are summarized in the practical part of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24065 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč jste neuvedla do seznamu literatury interní materiály? Jaký je Váš názor na vzdělávání obchodníků, evtl. i jejich vzdělávání v zahraničí? Když provedete výzkum, je možné do něho vkládat své vlastní názory? Jaké kompetence by měl mít obchodník? Zabývala jste se touto problematikou? Na straně 30-37 zmiňujete metody používané na pracovišti, které jsou vhodné spíš pro dělníky a metody používané mimo pracoviště, které se hodí hlavně pro vedoucí pracovníky a specialisty. Dokázala byste uvést argument, proč by tomu tak mohlo být? Na straně 47 zmiňujete tzv. Geroyovu metodu odhadu výnosů a uvádíte, že bývá označována jako nejatraktivnější z hlediska kvantitativního posouzení. Čím si tuto skutečnost vysvětlujete? Ověřovala jste jaké vzdělávání pro své obchodníky firma má, event. o jaké by měla zájem? Čím se výrazně liší obchodník od jiných manažerů? Otázky byly zodpovězeny. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |