dc.contributor.advisor |
Paulovič, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Babičková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2011-06-01T13:23:39Z |
|
dc.date.available |
2011-06-01T13:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38736 |
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je Analýza konceptu Univerzity volného času a jeho reflexe mezi studenty. Jedná se o teoreticko-výzkumnou práci. Teoretická část se zabývá popisem vzdělávání dospělých a dalších pojmů souvisejících s celoživotním vzděláváním. Teorie byla čerpána z odborných publikací. Výzkumná část uvádí výsledky průzkumu postojů posluchačů Univerzity volného času v Pardubicích a výsledky průzkumu postojů přednášejících na Univerzitě volného času. Hlavním cílem práce bylo zjistit aktuální spektrum posluchačů Univerzity volného času a jejich spokojenost s konceptem Univerzity volného času v Pardubicích. |
cze |
dc.format |
61 s. |
cze |
dc.format.extent |
735430 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
vzdělávání dospělých |
cze |
dc.subject |
senioři |
cze |
dc.subject |
celoživotní učení |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
adult education |
eng |
dc.subject |
seniors |
eng |
dc.subject |
lifelong learning |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Analýza konceptu Univerzity volného času a jeho reflexe mezi studenty |
cze |
dc.title.alternative |
Concept analysis of Free Time University and its reflection between students |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pabian, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is the Concept's analysis of the Free time University and its reflection among students. This is a research work. Theoretical part deals with the description of adult?s education and further concepts regarding lifelong education. Theory has been used from comprehensive professional publications. Practical part of the thesis presents survey results. It is basically about student?s and instructor?s attitude to the Free time University. The main purpose was to find out actual students spectrum of Free Time University and their satisfaction with the overall conception. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23659 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |