Postavení resocializační pedagogiky v systému věd o výchově - tradice, současnost, perspektiva

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moravcová, Ilona
dc.contributor.author Černovský, Ivan
dc.date.accessioned 2011-06-01T12:43:05Z
dc.date.available 2011-06-01T12:43:05Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38629
dc.description.abstract Předložená práce se zabývá tématem konstituce resocializační pedagogiky v České republice v souvislosti s jejím postavením v systému věd o výchově. Dále se zabývá vývojem a současností polské resocializační pedagogiky. Práce obsahuje výzkumnou část, která se věnuje analýze a komparaci legislativních dokumentů upravujících potřebné vzdělání pro výkon specifických pedagogických profesí a následně analýze studijních plánů a profilů absolventa. cze
dc.format 123 s. cze
dc.format.extent 1554395 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od roku 2021 cze
dc.subject resocializační pedagogika cze
dc.subject resocializace cze
dc.subject speciální pedagogika cze
dc.subject vědy o výchovy cze
dc.subject resocialization pedagogy eng
dc.subject resocialization eng
dc.subject special needs education eng
dc.subject education sciences eng
dc.title Postavení resocializační pedagogiky v systému věd o výchově - tradice, současnost, perspektiva cze
dc.title.alternative Position of Resocialization Pedagogy in a System of Educational Sciences - tradition, present, perspective eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Veteška, Jaroslav
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This paper deals with the constitution of resocialization pedagogy in the Czech republic in connection with her status in the system of educational science. Furthermore, it discusses the development of Polish resocialisation pedagogy and its present situation. The paper includes a research section that deals with the analysis of legislative documents and its comparison. These documents regulate the necessary education for performance of the specific pedagogy professions. Subsequently, it also analyses the curriculum and the graduate profiles. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D24013
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account