Digitální knihovnaUPCE
 

Výzkum požadavků, preferencí a vnímání spotřebitelů párků vídeňského typu

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Práce se zaměřuje na výzkum spotřebitelů potravinářských produktů, zejména na odhalování jejich očekávaných i latentních požadavků a preferencí a zjištění vnímání produktů. Hledá způsoby získávání a analýzy těchto informací, porovnává různé metody jejich získávání. Popisuje základní atributy hodnoty pro zákazníka a snaží se proniknout do rozhodovacích procesů zákazníků. Pro přiblížení souvislostí v jednoduchosti vysvětluje fyziologickou podstatu senzorického vnímání a nastiňuje profesionální přístupy k senzorickému hodnocení potravin. V praktické části je rozebrán současný systém senzorického hodnocení párků vídeňského typu ve firmě Cutisin, s. r. o. a navrženy metody nové, částečně prověřené skupinovými rozhovory.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D24067

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

marketing, zákazník, spotřebitel, hodnota, senzorická analýza, marketing, customer, consumer, value, sensory evaluation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced