Výzkum požadavků, preferencí a vnímání spotřebitelů párků vídeňského typu
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na výzkum spotřebitelů potravinářských produktů, zejména na odhalování jejich očekávaných i latentních požadavků a preferencí a zjištění vnímání produktů. Hledá způsoby získávání a analýzy těchto informací, porovnává různé metody jejich získávání. Popisuje základní atributy hodnoty pro zákazníka a snaží se proniknout do rozhodovacích procesů zákazníků. Pro přiblížení souvislostí v jednoduchosti vysvětluje fyziologickou podstatu senzorického vnímání a nastiňuje profesionální přístupy k senzorickému hodnocení potravin. V praktické části je rozebrán současný systém senzorického hodnocení párků vídeňského typu ve firmě Cutisin, s. r. o. a navrženy metody nové, částečně prověřené skupinovými rozhovory.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D24067
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
marketing, zákazník, spotřebitel, hodnota, senzorická analýza, marketing, customer, consumer, value, sensory evaluation