Výuka nejnovějších dějin na SŠ v ČR: současnost a představy

Show simple item record

dc.contributor.author Richter, Tomáš
dc.date.accessioned 2011-05-18T06:37:52Z
dc.date.available 2011-05-18T06:37:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38550
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou vyučování nejnovějších dějin (20.století) v rámci vyučovacího předmětu Dějepis na středních školách, zvláště gymnáziích. Autor se zaměřuje na současné vyučovací metody, učební pomůcky a úskalí současných výukových programů. Zároveň se zaměřuje na nástin možnosti výuky do budoucna. cze
dc.format 45 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject 20. století cze
dc.subject dějepis cze
dc.subject didaktika cze
dc.subject střední školy cze
dc.subject 20th century eng
dc.subject history eng
dc.subject didactics eng
dc.subject high school eng
dc.title Výuka nejnovějších dějin na SŠ v ČR: současnost a představy cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D23589
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account