dc.contributor.author |
Bartheldy, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2011-04-27T08:09:57Z |
|
dc.date.available |
2011-04-27T08:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38466 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem teoretické části závěrečné práce je charakteristika motivace a motivačních procesů u žáků střední školy. Dále jsou charakterizovány jednotlivé druhy výukových metod jako interakce učitel žák, motivace k učení a jiné. Předmětem praktické části závěrečné práce je průzkum mezi žáky střední školy včetně jeho vyhodnocení. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
učení |
cze |
dc.subject |
motivace k učení |
cze |
dc.subject |
motivační procesy |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
learning |
eng |
dc.subject |
motivation to learn |
eng |
dc.subject |
motivational processes |
eng |
dc.subject |
students |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.title |
Motivace |
cze |
dc.title.alternative |
Motivation |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the theoretical part of this thesis is to research the characteristics of the motivation and the motivation processes used with vocational school students. It includes specific individual kinds of teaching ,ethods, for instance teacher and student interaction, motivation to learn and others. The aim of the practical part of this thesis is to do research among vocational school students and the evaluation of this work. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23595 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |