Tematika "Barviva a pigmenty" jako prostředek integrace učiva
Závěrečná práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá integrovanou výukou a mezipředmětovými vztahy, s jejichž využitím se pokouší o vytvoření modelového integrovaného předmětu v okruhu zvoleného tématu barviv a pigmentů. Takovýto integrovaný předmět by byl určen pro poslední ročníky středních odborných škol zaměřených na výuku chemie.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D23568
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
integrovaná výuka, mezipředmětové vztahy, barviva, pigmenty, integrated curriculum, inter-subjects relations, dyes, pigments