Digitální knihovnaUPCE
 

Teorie učebnice v praxi

Závěrečná práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na analýzu obtížnosti textu učebnice a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. V praktické části autorka aplikovala obecné postupy pro hodnocení obtížnosti didaktických textů na návrh svých kapitol odborné učebnice. Výsledky této analýzy jsou komentovány v závěru práce.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D23517

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

učebnice, funkce učebnice, analýza učebnice, obtížnost textu učebnic, měření obtížnosti textu učebnic, návrh učebního textu, textbook, function of textbook, textbook analysis, text difficulty of textbook, measurement of the text difficulty, proposal of textbook text

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced