Teorie učebnice v praxi
Závěrečná práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na analýzu obtížnosti textu učebnice a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. V praktické části autorka aplikovala obecné postupy pro hodnocení obtížnosti didaktických textů na návrh svých kapitol odborné učebnice. Výsledky této analýzy jsou komentovány v závěru práce.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D23517
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
učebnice, funkce učebnice, analýza učebnice, obtížnost textu učebnic, měření obtížnosti textu učebnic, návrh učebního textu, textbook, function of textbook, textbook analysis, text difficulty of textbook, measurement of the text difficulty, proposal of textbook text