Využití marketingu na internetu v potravinářském průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor cze
dc.contributor.author Benešová, Daniela
dc.date.accessioned 2010-12-06T07:50:54Z
dc.date.available 2010-12-06T07:50:54Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37948
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce se snažím popsat a rozdělit jednotlivé nástroje internet marketingu. Kam patří PR, direct marketing, podpora prodeje na internetu, internetová reklama a webové stránky. Pro praktickou část jsem si vybrala společnost Pinelli a.s., kde jsem si vybrala nejhlavnější produkt této firmy energy nápoj Semtex. V práci se zabývám konkrétní kampaní To dáš a v závěru své práce ji hodnotím. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 1781578 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject internet marketing cze
dc.subject Internet eng
dc.subject marketing eng
dc.subject internet marketing eng
dc.title Využití marketingu na internetu v potravinářském průmyslu cze
dc.title.alternative The utilization of marketing on internet in food industry eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated In the theoretical part bachelor thesis I try to describe and distribute individual tools internet marketing. Which includes PR, direct marketing, sales promotion on the internet, internet advertising and website. For the practical part, I chose the company Pinelli, where I picked most major product of the company's energy drink Semtex. The work deals with specific campaigns Do it and I give the epilogue appreciate it. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D24329 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.defence Jakým způsobem je zajištěno při internetové reklamě oslovení zákazníků? A zda byste mohla porovnat toto oslovení zákazníka v internetové reklamě a v rámci sociální sítě? Jak se konkrétně dostanu k tomu danému odkazu? Které typy internetové komunikace firma využívá? Spíše jste tedy hodnotila tu konkrétní akci, rozumím tomu správně? Jak by mohlo probíhat neoslovení zákazníka, tudíž jak bych se mohl bránit nechtěné reklamě? Jakých metod vědecké práce jste využila, zda jste se tam byla podívat nebo jste ke svým závěrům došla pomocí řízených pohovorů ve firmě atd.? Ty vaše závěry, resp. ta vaše doporučení jste s nimi konzultovala? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet