dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
cze |
dc.contributor.author |
Benešová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-12-06T07:50:54Z |
|
dc.date.available |
2010-12-06T07:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37948 |
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce se snažím popsat a rozdělit jednotlivé nástroje internet marketingu. Kam patří PR, direct marketing, podpora prodeje na internetu, internetová reklama a webové stránky. Pro praktickou část jsem si vybrala společnost Pinelli a.s., kde jsem si vybrala nejhlavnější produkt této firmy energy nápoj Semtex. V práci se zabývám konkrétní kampaní To dáš a v závěru své práce ji hodnotím. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
1781578 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
cze |
dc.subject |
Internet |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.title |
Využití marketingu na internetu v potravinářském průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
The utilization of marketing on internet in food industry |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part bachelor thesis I try to describe and distribute individual tools internet marketing. Which includes PR, direct marketing, sales promotion on the internet, internet advertising and website. For the practical part, I chose the company Pinelli, where I picked most major product of the company's energy drink Semtex. The work deals with specific campaigns Do it and I give the epilogue appreciate it. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24329 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Jakým způsobem je zajištěno při internetové reklamě oslovení zákazníků? A zda byste mohla porovnat toto oslovení zákazníka v internetové reklamě a v rámci sociální sítě? Jak se konkrétně dostanu k tomu danému odkazu? Které typy internetové komunikace firma využívá? Spíše jste tedy hodnotila tu konkrétní akci, rozumím tomu správně? Jak by mohlo probíhat neoslovení zákazníka, tudíž jak bych se mohl bránit nechtěné reklamě? Jakých metod vědecké práce jste využila, zda jste se tam byla podívat nebo jste ke svým závěrům došla pomocí řízených pohovorů ve firmě atd.? Ty vaše závěry, resp. ta vaše doporučení jste s nimi konzultovala? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |