Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Halámková, Petra
dc.date.accessioned 2010-12-06T07:37:21Z
dc.date.available 2010-12-06T07:37:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37913
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnotou pro zákazníka z hlediska její všeobecné charakteristiky různými autory. Jsou zde popsány přístupy, které charakterizují hodnotu vnímanou zákazníkem jako multidimenzionální koncept. Dále jsou vymezeny také dimenze, v kterých zákazník vnímá hodnotu. Obdobně jsou popisovány modely hodnoty pro zákazníka. Dále jsou uvedeny atributy hodnoty pro zákazníka a je diskutován jejich význam při péči o trh. Praktická část práce shrnuje přípravu a výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na změny atributů hodnoty zákazníků u motorových olejů, kdy zákazníky jsou autoservisy a stanovují hodnoty jednotlivých nakoupených značek motorových olejů. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent 1233792 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject hodnota cze
dc.subject kvalita cze
dc.subject cena cze
dc.subject servisy cze
dc.subject value eng
dc.subject quality eng
dc.subject price eng
dc.subject service eng
dc.title Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta cze
dc.title.alternative Value for customers and the attributes of oils for passenger cars eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the value for the customer in terms of its general characteristics by different authors. It describes the approaches that characterize the value perceived by customers as a multidimensional concept. Further, there is defined the dimension, in which the customer perceives the value. Similarly, models are described by the value for the customer. The attributes of value for customer are listed below and their importance in the care market discussed. The practical part summarizes the preparation and the results of primary qualitative research focused on changes in customer value attributes in motor oil, where the car repair shops are the customers and they determine the value of the purchased brands of motor oil. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D22927 cze
dc.identifier.signature D22927
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence "Hodnota pro zákazníka je na prvním místě, který potřebují všichni v podniku chápat a na který se musí spoléhat!" /Kotler, 2007/ . Co se myslí tím "spoléhat"? Jaké byly hlavní důvody toho, že Shell dopadl tak špatně ve vašem výzkumu? Jak vy se díváte na pojem "Hodnota" z hlediska zákazníka? Je to subjektivní nebo objektivní kategorie? Co si mám představit pod pojmem "emocioální atributy"? Co je "relativní užitečnost"? Viz obr. Hlavní výsledky marketingového výzkumu - hodnotová mapa. Řekněte mi, jaký je rozdíl mezi ziskem a ziskem na Kč tržeb? Jaký je tedy rozdíl mezi absolutním a relativním užitkem? Na základě čeho jste vypracovala seznam literatury? Podle jakého hlediska jste řadila autory? Proč to nemáte jednotně a hlavně proč to nemáte podle normy? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet