Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vávra, Jan cze
dc.contributor.author Pechalová, Nikola
dc.date.accessioned 2010-12-06T07:33:31Z
dc.date.available 2010-12-06T07:33:31Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37901
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá definováním a vymezením pojmů hodnota, její řízení; strategie a její tvorba; proces, procesní řízení a jeho důvody pro zavedení. Praktická část obsahuje základní mapování procesů ve společnosti a jejich fungování. V závěru je navrženo doporučení na změnu v procesech pro společnost. cze
dc.format 46 s. cze
dc.format.extent 724502 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject řízení cze
dc.subject strategie cze
dc.subject procesy cze
dc.subject procesní řízení cze
dc.subject procesní organizace cze
dc.subject management eng
dc.subject strategies eng
dc.subject process management eng
dc.subject processes eng
dc.subject process organizations eng
dc.title Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům cze
dc.title.alternative Process management related to the customers in the company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Work is devoted to process control in the company to customers. The paper shows the value of concepts, management, strategy and production, process, process control, and the reasons for the introduction related to this issue. Work describes the processes taking place in societies and how they are governed. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D22935 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Co je to procesní mapa? Jak jste myslela: "Doporučení zavést procesní mapy ve všech procesech, pro jejich definování a aktualizování?" Komu by měla být procesní mapa předností? Má firma zaveden management kvality podle ISO 9001? "Mají špatný proces reklamací, protože bylo hodně reklamací". Jak jste to myslela? Když je hodně reklamací, který proces bude pravděpodobně špatný? Vzala jste si dost velké sousto, jste si toho vědoma? Dokázala byste mi říci, jaká je souvislost mezi tou první částí - tj. hodnota a tou druhou částí - tj. hodnototvorný proces. Když postavím procesní řízení a "neprocesní"řízení, co to znamená, ty procesy tam nejsou? Co takový procesní management, jako novodobý směr? Zmiňovala jste nedostatky ve vzdělávání. Zajímalo by mě konkrétně o jaké nedostatky jde. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet