dc.contributor.advisor |
Kostková, Klára |
cze |
dc.contributor.author |
Červinková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T17:15:11Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T17:15:11Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37604 |
|
dc.description.abstract |
The Bachelor Thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part deals with theory of textbooks, what function they have and how they are used by their users- learners and teachers. The substantial part forms methods of evaluation of textbooks and criteria for selection of the suitable textbook. According to the selected criteria in the theoretical part two chosen language textbooks are evaluated and compared. The practical part is based on the detailed description and comparison of these textbooks and especially on the analysis and evaluation of both textbooks according to main criteria. |
eng |
dc.format |
43 s. |
cze |
dc.format.extent |
1444073 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
kritéria |
cze |
dc.subject |
Učitel |
cze |
dc.subject |
student |
cze |
dc.subject |
textbook |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
criteria |
eng |
dc.subject |
Teacher |
eng |
dc.subject |
student |
eng |
dc.title |
Evaluation of two Particular Textbooks: New Headway Intermediate, Time to Talk 2 |
eng |
dc.title.alternative |
Hodnocení dvou konkrétních učebnic: New Headway Intermediate, Time to Talk 2 |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křížová, Věra |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí- na teoretickou a na praktickou část. Teoretická část se zabývá teorií učebnic, jakou plní funkci a jak jsou využívány svými uživateli- žáky a učiteli. Podstatnou část tvoří metody hodnocení učebnic a kritéria pro výběr vhodné učebnice. Podle zvolených kritérií v teoretické části jsou hodnoceny a porovnány dvě vybrané jazykové učebnice. Praktická část je založena na detailním popisu a porovnání těchto učebnic a hlavně na analýze a hodnocení obou učebnic podle hlavních kritérií. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23000 |
cze |
dc.identifier.signature |
D23000 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |