Programová realizace jednoduché strategické hry
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Účelem bakalářské práce je vytvoření jednoduché strategické hry na počítači, využívající prostředků umělé inteligence, včetně vlastních pravidel. Jádrem řešení je algoritmus minimax. Vytvořený program umožňuje nastavit základní parametry a realizovat hru člověk/počítač a počítač/počítač. Byly provedeny kroky k urychlení algoritmu a byl experimentálně potvrzen jejich vliv.
Rozsah stran
30 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D22978
D22978
D22978
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Minimax, OpenGL, Hry, Algoritmy, Games, Algorithms