Digitální knihovnaUPCE
 

Programová realizace jednoduché strategické hry

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Účelem bakalářské práce je vytvoření jednoduché strategické hry na počítači, využívající prostředků umělé inteligence, včetně vlastních pravidel. Jádrem řešení je algoritmus minimax. Vytvořený program umožňuje nastavit základní parametry a realizovat hru člověk/počítač a počítač/počítač. Byly provedeny kroky k urychlení algoritmu a byl experimentálně potvrzen jejich vliv.

Rozsah stran

30 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D22978
D22978

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Minimax, OpenGL, Hry, Algoritmy, Games, Algorithms

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced