Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník.
Rozsah stran
133 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D23153
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
poslání, Strategie, strategické změny, liberalizace, restrukturalizace, mission, Strategy, strategic changes, liberalization, Restructuring