Digitální knihovnaUPCE
 

Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník.

Rozsah stran

133 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D23153

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

poslání, Strategie, strategické změny, liberalizace, restrukturalizace, mission, Strategy, strategic changes, liberalization, Restructuring

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced