Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence. Dále je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a marketingových aktivit sledované firmy. V závěru je navržena vhodná marketingová strategie a s ní související marketingové činnosti pro budoucí období.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná bez omezení od roku 2020
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D23151
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
strategický marketingový proces, Marketingová strategie, Marketingový mix, Situační analýza, marketing služeb, strategic marketing process, Marketing strategy, Marketing mix, Situation analysis, marketing of services